perjantai 14. elokuuta 2015

HIUKSET

Mä ajattelin tehdä postauksen mun kaikista eri hiusväreistä. Mun oma hiusväri on tummanruskea.
Neljännellä luokalla värjäsin ensimmäisen kerran vaaleita raitoja hiuksiini. Kuudennella luokalla värjäsin mustaksi ja mustana se pysyi kahdeksannelle luokalle asti. (Jossain tuossa välissä olin kiinnostunut "scene"hiuksista ja värjäsin sinisiä ja vaaleanpunaisia pesukarhuraitoja..) Sen jälkeen pysyi punainen päässä aika kauan, jonka jälkeen sitten lähdin violetti/pinkki linjalle. Sininen pysyi jonkin aikaa, nyt se on pinttynyt mun hiuksiin enkä saa sitä väriä oikein lähtemään millään, aina se uuden värin haalistuessa pompahtaa esiin.. Palasin eilen omaan väriini eli ruskeaan. Tässä "muutamia" kuvia. Kuvat ovat suunnilleen oikeassa aikajärjestyksessä.





































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti